Planer för idag

Är det bara jag som älskar när man loggar in och det inte är många alls inloggade? I morse när jag loggade in var ingen i klubben förutom jag inloggad, även om jag älskar Helpful Stars supermycket så var det sjukt skönt att inte känna sig tvungen att vara aktiv i chatt, eller få huvudvärk om någon spammar, det är likadant med de andra chatterna, och så kan man göra allt i lugn och ro. Tycker det är OTROLIGT uppfräschande att vara inloggad när det bara är några få andra inne.
 
I alla fall mina planer för idag blir väl att planera en bröllopsoutfit, förbereda mig inför både bröllopet och eventet vi har idag. Sedan ska jag nog ta och redigera både några bilder och en video jag håller på med nu. Ska även fota mina hästar och skriva in fakta om de här på bloggen, kommer riktigt bomba bloggen med hästinlägg idag! :) Ska nog även göra om designen på bloggen lite :3
Förresten, slängde ihop en liten video igår som ni kan se nedan!
 
Tänkte även försöka mig på Courtney Silverhills 20 dagars bloggutmaning! Tänkte att vi börjar imorgon! Vi får se hur många inlägg det blir om dagen när jag börjar med utmaningen, tänkte försöka blogga så mycket jag kan just idag också.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0