Snowshadow AKA Sammy

Min enda skimmel i stallet är min hingst Snowshadow, eller Sammy som han kallas.
 
 
Sammy är min utställningshäst. Han är så vacker så vi åker ofta på utställningar. Det är i princip det han är.
Jag köpte Sammy för ett tag sen för att träna upp honom, han är nämligen 8 år, men han kan inte så mycket, lite dressyr kanske, men inte mycket. Jag har försökt länge med honom, men det går inte så bra, så jag bestämde mig för att skulle ha honom som utställningshäst. Han är lite snobbig och vill ha så färskt hö som möjligt. Han är även inte särskilt smutsig av sig.
 
Sammy är omtyckt i stallet, men hästarna kan bli lite trötta på att han alltid ska försöka vara så ståtlig.
Han älskar att bli omskött i stallet och är en väldigt pigg häst. Dock så är det lite svårt att rykta honom ibland, just för att han är så pigg och även kittlig på magen.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0